Idejas autori – kāzu fotogrāfe Kristīne Grīnvalde un SHISHI Home of Beauty vadītājs Jānis Buševics par projekta ideju stāsta: „Savā darbā palīdzam klientiem īstenot viņu sapņus, taču dažreiz pasapņot gribās arī pašiem – tā krāsaini, drosmīgi, koši. Uzdrīkstēties ko savādāku, iziet ārā no ierastiem rāmjiem. „Pop-up Kāzas pilsētā” ir mūsu sapnis, kurš beidzot tika realizēts arī dzīvē, svinot mūžseno mīlestību ar tādu kā kiča pieskārienu. Mēs patiesi ceram, ka šīs skaistās fotosesijas rezultāts kalpos par iedvesmu jaunajiem pāriem, kuri plāno netradicionālas kāzas.”
Lai viss notiktu bez mazākās aizķeršanās Komunikācijas un mārketinga pasākumu aģentūras ” Pop Up Sense” rūpējās par pasākuma koordinēšanu, komunikāciju un publicitāti.