„Shine Fest 2014” ir vadošais elektroniskās mūzikas festivāls Latvijā, kas notiek jau piekto gadu pēc kārtas Liepājā. Festivāls ir kļuvis par Latvijas elektroniskās mūzikas cienītāju un Liepājas pilsētas kultūras programmas neatņemamu sastāvdaļu – no dīdžeju setiem pludmales kafejnīcā “Shine Cafe” tas dažu gadu laikā ir izaudzis līdz Latvijā nozīmīgākajam elektroniskās mūzikas kopienas pasākumam. Festivāls „Shine Fest” ietver sevī plašu mūzikas stilu daudzveidību apvienojumā ar pozitīvu atmosfēru un neaizmirstamiem mirkļiem pašā Baltijas jūras krastā.
Pop Up Sense uzdevums bija izstrādāt festivāla mārketinga komunikācijas stratēģiju un realizēt to. Veidot šī gada festivāla imidžu un vairot festivāla atpazīstamību tieši latviešu auditorijas vidū, komunicēt ar festivāla mērķauditoriju, sadarbības partneriem un medijiem, izmantojot tam pieejamos komunikācijas kanālus un resursus.
Realizācija
Tika izstrādāta mārketinga kampaņa, maksimāli koncentrējoties uz mērķauditoriju, izmantojot rūpīgi atlasītus un izvērtētus komunikācijas kanālus. Izstrādāts vienots imidžs visiem reklāmas un komunikācijas materiāliem, kurā tika integrēts galvenais festivāla vēstījums. Pilnībā izveidota jauna festivāla mājas lapa. Apkalpoti festivāla sociālie konti, veicot komunikāciju pirms festivāla, festivāla laikā un pēc festivāla.